Liiketoiminnan kehittäminen on aina iteratiivinen prosessi
Liiketoiminnan kehittäminen tulee aloittaa puhtaalta pöydältä niin, että asiakkaan tarpeista on mahdollisimman vähän ennakko-oletuksia. Prosessin alkaessa voi tuntua siltä kuin …
Liiketoiminnan kehittäminen tulee aloittaa puhtaalta pöydältä niin, että asiakkaan tarpeista on mahdollisimman vähän ennakko-oletuksia. Prosessin alkaessa voi tuntua siltä kuin …
Haaga-Helian opiskelijoita tavoitellaan monien viestintäkanavien kautta. On Moodlea, Peppiä, Tuudoa, opintojaksojen ja opon Teamsia, ryhmien ja projektien WhatsApp-ryhmää, kampuksen infotaulua …
Muutokset ovat jatkuvia ja useimmiten väistämättömiä. Organisaatiorakenteet ja sen myötä esimiehet ja tiimit vaihtuvat, toimintatavat uudistuvat, uusia järjestelmiä ja prosesseja …
Tekoälyratkaisujen pohdinta voi avata silmiä laajempiinkin liiketoiminnallisiin ja teknologisiin kokonaisuuksiin. Usein tekoälyratkaisuissa edetään alhaalta ylöspäin ns. bottom-up-lähestymistavalla. Ensin mietitään olemassa …
Innovointi on jokaisen yrityksen kulmakivi. Se on avain menestykseen nykypäivän erittäin kilpailluilla markkinoilla. Yrityksen tulee tarjota työntekijöille turvallinen ympäristö kokeilla …
Haaga-Helian opiskelijoiden yrittäjyystaitojen koulutukseen kuuluu keskeisenä osana opiskelijoiden coachaus – opettava valmennus. Valmentamalla opiskelijoita sparrataan heitä ymmärtämään oman oppimisensa rajoitukset …
Opiskelukykyä tarvitaan, jotta päästään opiskelemaan, jotta edetään opinnoissa jotta voidaan siirtyä sujuvasti työelämään tai jatko-opintoihin. Opiskelukykyä kuvataan YTHS:n päivitetyssä mallissa, …
Resurssit ovat käytettävissä olevia voimavarjojamme, jotka voivat olla aineellisia tai aineettomia. Aineellisia resursseja ovat esimerkiksi taloudelliset resurssit, muun muassa raha …
Vuoden 2022 Slushin pääotsikoiden joukkoon nousivat pohjoismainen yrityskulttuuri ja moderni johtaminen. Riskien välttelyn ja ylhäältä johdetun hierarkisen organisaatiorakenteen sijaan yritysmaailman …
Myyntityössä fokus on siirtynyt arvon sekä positiivisen asiakaskokemuksen luomiseen asiakkaalle. Keskeistä on asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja sopivimman ratkaisun etsiminen hänelle. …