eSignals
Pro
Research
Julkaisut
Avoimet oppimateriaalit
Siirry sisältöön
VALIKKO
In English
Hae
Kategoriat
Digitaalisuus
HR ja johtaminen
Hyvinvointi
Jatkuva oppiminen
Journalismi
Koulutusvienti
Kumppaniblogi
Liiketoiminta
Liikunta
Matkailu
Myynti
Opiskelu
Palvelu
Pedagogiikka
Ruoka&viini
Tekoäly
Tutkimus ja kehittäminen
Työelämä
Valmennus
Vastuullisuus
Viestintä ja markkinointi
Yrittäjyys
Yritysyhteistyö
Muut aiheet
Teemanumerot
AOKK70
Hyvinvointi
Jatkuva oppiminen
Kulutus
Maailman paras
Rajat
Rohkeus
Sukupolvi Z
Trendit
Tähtihetki
Uhka vai mahdollisuus
Uusi normaali
Vaikuttavuus
Vastuullisuus
Yrittäjyyden vuosi 2020
Tietoa eSignalsista
Kirjoittajan ohjeet
Teemanumerot
Toimituskunta
Saavutettavuusseloste
Pedagogi-lehti
Pedagogi 1/2021
Pedagogi 2/2020
Signals-lehti
In English
Elina Iloranta
kehityspäällikkö, jatkuva oppiminen
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Artikkelit
Vastuullisuus
Jatkuvien oppijoiden ohjaus osana korkeakoulujen vastuullisuutta
Jatkuva oppiminen
Korkeakoulujen uudella rahoitusmallilla on merkittäviä vaikutuksia jatkuvaan oppimiseen
Työelämä
Korkeakoulutuksessakin pysyvää on vain muutos – ja se mikä pysyy
Työelämä
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma
Jatkuva oppiminen
Jatkuvat oppijat haastavat korkeakoulujen ohjausosaamisen
Tekoäly
Dystopiassa ohjaus ei lähdekään oppijasta
Tekoäly
Tekoäly ohjaamassa korkeakouluopintoihin
Korkeakoulutus
Ei itse muutos vaan sen merkitys
Uhka vai mahdollisuus
Digivisio 2030 – uhka vai mahdollisuus?
Vanhemmat artikkelit
Lisää artikkeleita +
Luetuimmat:
Korkeakoulutus
Yhteistyöllä huippu-urheilijamyönteistä korkeakoulutusta
Pedagogiikka
Opettajat ohjaajina – mitä se voisi tarkoittaa?
Pedagogiikka
Millainen voisi olla tulevaisuuden korkeakouluissa tekoälyllä varustettu VR-ympäristö
Ruoka&viini
The Box on uranuurtaja lisätyn todellisuuden oppimiskokemuksissa
Opiskelu
Eri opetusmuotojen vahvuudet kannattaa huomioida myös etäopetuksessa