Siirry sisältöön

Kiikarissa kasvu – prototypointi

LAB8 – palvelukokemusten laboratorio Videon litteraatti Hei! Tällä videolla käyn läpi prototypointia, eli havainnollistetaan ideaa, kokeillaan ja testataan. Nyt tutustutaan …

Palvelumuotoilun työkalut ‒ persoonat

LAB8 – palvelukokemusten laboratorio Videon litteraatti Tällä videolla kerron palvelumuotoilun työkaluista persoonat-työkalusta. Asiakasymmärrys on tärkeää palvelumuotoilussa ja on tärkeä ymmärtää …

Palvelumuotoilun työkalut -empatiakartta

LAB8 – palvelukokemusten laboratorio Videon litteraatti Tällä videolla kerron empatiakartasta. Parhaiden asiakaskokemuksien taustalla on aina ymmärrys asiakkaasta ja sen tarpeista.Asiakasymmärryksen …

Elämyksellisyyttä B2B-myyntiin

B2B-myynnissä tapahtui pandemian tuloksena suuria muutoksia lyhyessä ajassa, ja osa muutoksista on tullut jäädäkseen. Turhat kasvokkaiset tapaamiset on karsittu minimiin …