Markkinointiporinat podcast: Markkinoinnin kilpailukeinot
Podcastissa pohditaan, mitä markkinoinnin kilpailukeinot eli 7 P:tä ovat ja mitä ne sisältävät. Haaga-Helian markkinointiviestinnän lehtori Maria Vickholm ja myynnin …
Podcastissa pohditaan, mitä markkinoinnin kilpailukeinot eli 7 P:tä ovat ja mitä ne sisältävät. Haaga-Helian markkinointiviestinnän lehtori Maria Vickholm ja myynnin …
Monet yhteiskunnassa käytettävät teknologiat ovat sovellettavissa myös opetukseen, vaikka teknologioita ei olisi alun pitäen kehitetty opetusta varten. Drooneja on käytetty …
Erilaisten julkaisujen asema ammattikorkeakoulujen julkaisutoiminnassa muuttunee vuoden 2025 alusta. Julkaisujen osuus ammattikorkeakoulujen kokonaisrahoituksesta säilyy ennallaan, mutta eri julkaisutyyppien painoarvoihin on …
Tekoälyn kehityksen myötä yleistyvä algoritminen hallinta voi muuttaa perinteistä johtamista merkittävästi. Minna Silvan (2023) on käsitellyt tätä ajankohtaista ja keskustelua …
Korkeakoulun ohjaus- ja opetustilanteissa voi ilmetä monenlaisia hankalia tilanteita, jotka haastavat opettajan pedagogisista osaamista. Tilanteet voivat liittyä esimerkiksi opiskelijoiden mielenterveyden …
Korkeakoulun ohjaus- ja opetustilanteissa voi ilmetä monenlaisia hankalia tilanteita, jotka haastavat opettajan pedagogisista osaamista. Tilanteet voivat liittyä esimerkiksi opiskelijoiden mielenterveyden …
Korkeakoulun ohjaus- ja opetustilanteissa voi ilmetä monenlaisia hankalia tilanteita, jotka haastavat opettajan pedagogisista osaamista. Tilanteet voivat liittyä esimerkiksi opiskelijoiden mielenterveyden …
Korkeakoulun ohjaus- ja opetustilanteissa voi ilmetä monenlaisia hankalia tilanteita, jotka haastavat opettajan pedagogisista osaamista. Tilanteet voivat liittyä esimerkiksi opiskelijoiden mielenterveyden …
Hotel Haagan pitkäaikainen ja nyt eläkkeellä oleva hotellinjohtaja Pekka Kleemola kertoi olevansa tyytyväinen päivätulokseen vasta, kun kaikki huoneet ja kokoustilat …
Haaga-Heliassa on käynnissä ainutlaatuinen tutkimus, joka valaisee 100 eurooppalaisen matkailualan yrityksen some-markkinointia. Tutkimuksen avulla pyrimme objektiivisesti analysoimaan visuaalisen tarkkaavaisuuden jakautumista …