Sisältöstrategia kääntää katseen asiakkaaseen
Markkinoinnin lehtori ja kouluttaja Johanna Mäkeläinen, miksi jokaisen yrityksen tulisi rakentaa sisältöstrategia? ”Sisältöstrategia tarkoittaa sitä, että kaikki viestintä ja markkinointi …
Markkinoinnin lehtori ja kouluttaja Johanna Mäkeläinen, miksi jokaisen yrityksen tulisi rakentaa sisältöstrategia? ”Sisältöstrategia tarkoittaa sitä, että kaikki viestintä ja markkinointi …
Lähdimme kokeilemaan ammatillisiksi opettajiksi opiskelevien kanssa, miten oppimiseen uppoutumista voisi tuottaa pedagogisesti. Perusajatuksena oli se, että opiskelija ei missään vaiheessa …
Missä kanavissa sinun ostajasi liikkuvat ja oletko helposti heidän saavutettavissaan?
Kohti työtulevaisuutta -sarjan podcast
Toisen maailmansodan jälkeen 1940-1950-luvuilla suomalaisen yhteiskunnan kehitystila muuttui siten, että oli aiempaa voimakkaammin kiinnitettävä huomiota ammatillisen koulutuksen laajentamiseen, monipuolistamiseen ja …
Somestarojen, makro- ja mikrovaikuttajien hyödyntämisestä yritysten markkinoinnissa on tullut aikamme ilmiö. Toisaalta on kyse pelkästään vanhan asian uudelleen nimeämisestä. Julkisuuden …
Koulutamme Haaga-Helian Vierumäen yksikössä liikunnanohjaajia, joista osa suuntautuu kilpa- ja huippu-urheilun maailmaan eri tehtäviin, usein myös valmentajiksi. Koulutuksemme peruslähtökohtana on …
Veneemme lipuu yli kilometrin pituisessa luolassa. ”Head down!” huutaa soutaja, kun luolan katto viistää päitämme. Olemme Pohjois-Vietnamissa, Trang Anissa. Veneen …
Nimenmuutoksen myötä uudistunut Liiketoiminnan palveluratkaisut ja kielet -koulutusohjelma valmentaa kielitaitoisia huippuviestijöitä, joilla punaiset langat pysyvät kädessä muutosten keskelläkin. Pieni joukko …
”Mitä mä mietin, että kun on tää [shimmer eli ihon sähkönjohtavuutta mittaava laite] kätösessä, että jos mä vähän puristelen vahingossa, …