Digitaalisen myynnin ytimessä on data ja ihmiset
Datan merkitys digitaalisessa myynnissä on eittämätön. Yritykset, jotka uudelleen määrittelevät myynnin strategiansa myyntidataan perustuen, kasvattavat myynnin tuottavuutta keskimäärin 20 % …
Datan merkitys digitaalisessa myynnissä on eittämätön. Yritykset, jotka uudelleen määrittelevät myynnin strategiansa myyntidataan perustuen, kasvattavat myynnin tuottavuutta keskimäärin 20 % …
Osallistuminen kansainväliseen tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiohankkeeseen on tehokas keino kehittää yrityksen liiketoimintaa. Erityisesti kasvuhakuisille yrityksille tämä on ainutlaatuinen tapa saada tietoa …
Opiskelijoiden valinnan mahdollisuudet ovat lisääntyneet, kun he pohtivat korkeakouluopintoja. Koulutusta tarjotaan yhä enemmän verkko-opintoina, joita voi suorittaa joustavasti asuinpaikasta riippumatta. …
Asioiden loppuun saattamisen taika on kokemuksessa, että vaikka välillä tuntuisi, etteivät asiat etene, se ei ole lopullinen totuus. Oma kokemus …
Työelämä muuttuu hurjaa tahtia ja elämme aikaa, jossa asiakkaat vaativat jatkuvasti nopeampaa ja kattavampaa palvelua. Myös yritysten työntekijöiden tarpeet ovat …
Modernissa tieto- ja palveluyhteiskunnassa tiedon määrä kasvaa räjähdymäisesti digitaalisen muutoksen keskellä. Dataa syntyy yritysten itsetuottamana ja sitä on saatavilla lähes …
Hybriditapahtumia pidetään usein hankalina ja kalliina toteuttaa. Omassa osaamisessakin voi olla puutteita. Jos liiketoimintamalli on perinteisesti nojannut vahvasti fyysisiin tiloihin …
Opettajan keskeistä osaamista on tunnistaa, mitä opiskelija tarvitsee. Miten opettajat ymmärtävät opiskelijoitaan ja sitä maailmaa, joka täyttää heidän elämänsä? Entä, …
Opiskelijoiden hyvinvoinnista on herätty huolehtimaan yhä enemmän poikkeusolojen myötä. Tutkimustulokset opiskelijoiden huonovointisuudesta ovat huolestuttavia. Huonovointisuus näkyy opintosuoritusten vähenemisenä sekä opintojen …
Opiskelijaymmärryksen merkitys kasvaa, kun opiskelijat ovat taustoiltaan, sitoutumiseltaan ja oppimistavoitteiltaan entistä erilaisempia. Mutta tiedämmekö me opettajat ja ohjaajat oikeasti, mitä …