Siirry sisältöön

Tulevaisuus on smarketing-osaajien

B-to-b-myynnin digitalisoituminen asettaa yrityksille yhä enemmän haasteita, mutta tarjoaa samalla mahdollisuuksia kehittää toimintaa paremmin asiakasta palvelevaksi. Tekes-rahoitteinen DIVA-tutkimushanke on julkaissut …

Kilpailu klikeistä yltyy

Pikamatkanvaraaja on brändilojaaliton hintahaukka. Hän on digimatkailija, joka voi roikkua verkossa pitkäänkin etsiessään unelmakohdettaan ja parasta mahdollista hinta-laatusuhdetta matkan ostamiseksi. …

Suurta iltaa etsimässä

”Istun yhden suosikkihotellini, Hotelli Kämpin, baarin ikkunapöydässä maistellen pikimustaa teetä ja lukien Financial Timesin kulttuuripalstoja, kun illallisseuralaiseni lehahtaa paikalle ja …

Rakkaudesta riemuliitereihin

Päätehtävänä on tarjota palveluja ja tuotteita rahaa vastaan, mutta ennen sitä on asiakkaat saatava sisään viihtymään ja viipymään. Elämäänsä, seuraa …

Kehitätkö googlaamalla?

BtoB-palveluita myyvän yrityksen myyntipäälliköt pohtivat asiakkaitaan.  ”Meidän pitäisi luokitella asiakkaat jollain tavoin”, ehdotti myyntipäällikkö.   ”Hyvä idea”, vastasi kollega, ”Voin googlata …

Vale, emävale -raportti

Uutta reaaliaikaisesti päivittyvää asiakkaisiin liittyvää raportointinäkymää tehdessämme huomasimme, että Excel-taulukkoa tietolähteenään käyttävässä taulukossa oli asiakasyrityksiä, joiden nimi oli kirjoitettu taulukkoon …