Siirry sisältöön

Liike-elämä ei muistuta huippu-urheilua

Liiketoiminnassa kilpailun keinot ovat huomattavasti laveammat kuin urheilussa. Yritysten välisessä kamppailussa tähdätään radikaaleihin innovaatioihin, jotka parhaimmillaan tuottavat edelläkävijälle merkittävää kilpailuetua. …

Psykologinen pääoma kasvattaa myyntiä

Edellä mainitut ominaisuudet – toiveikkuus, optimismi, sinnikkyys ja itseluottamus – ovat psykologisen pääoman neljä eri ulottuvuutta. Psykologinen pääoma perustuu positiiviseen …

Työelämälähtöistä osaamisen kasvattamista

Haaga-Helian liiketalouden opiskelijat edistivät projektityötä palvelumuotoilun keinoin Double Diamond- eli tuplatimanttimallin mukaisesti vaiheittain tutkien, analysoiden, ideoiden ja prototypioiden. B2B-myynnin tematiikkaa …

Tulevaisuuden responsiiviset oppimisympäristöt

Responsiivisten oppimisympäristöjen toiminta edellyttää kerätyltä datalta tarkkuutta: mitä ja miten syvällisesti opiskelija on opiskellut? Miten merkityksellistä opiskelutoiminta oppimisympäristössä on hänelle …