Livestriimauksista uutta sisältöä ja liiketoimintaa
Muistatko vielä, miten koronapandemia tyhjensi kotimaiset kokous-, kongressi- ja kulttuuritalot runsaaksi kahdeksi vuodeksi? Hetkittäin kohteet saivat olla auki, mutta koko …
Muistatko vielä, miten koronapandemia tyhjensi kotimaiset kokous-, kongressi- ja kulttuuritalot runsaaksi kahdeksi vuodeksi? Hetkittäin kohteet saivat olla auki, mutta koko …
Digivisio 2030 on kaikkien suomalaisten korkeakoulujen yhteinen hanke, jonka tavoitteena on luoda kansainvälisesti arvostettu oppimisen ekosysteemi. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, …
Opiskelijan hyvinvointia oppimistilanteessa voidaan tukea eri tavoin. Pedagogisesti ajatteleva ja toimiva opettaja pyrkii löytämään keinoja olla opiskelijoiden kanssa läsnä. Opiskelijan …
Lukukausittain järjestettävä (Re-)StartUp -esihautomo-ohjelma kokoaa joukon alkuvaiheen yrittäjiä intensiiviselle 12 viikon opintojaksolle. Luento-opetuksen ja yrittäjyyden eri osa-alueisiin liittyvien teematyöpajojen ohella …
Ilmoittauduin kaverin kanssa Hiljaisuuden jouluretriitille. Ajattelimme molemmat tarvitsevamme sitä kaiken syksyn sairastelukierteiden ja pikkulapsiarjen ja opettajan työn vaatimusten keskellä. Kaveri …
Yritysaktivismi on nouseva ilmiö, joka vaikuttaa yhä enemmän kuluttajakäyttäytymiseen. Yritysten tekemät julkiset kannanotot aiheuttavat lähes poikkeuksetta voimakkaita reaktioita puolesta ja …
Työpaikkojen henkilöstöravintoloilla on pitkään ollut tärkeä rooli suomalaisten terveyden edistämisessä. Työpaikoilla tarjottava lounas on monipuolinen ja terveellinen, ja auttaa työtekijöitä …
Arvolupaus on liiketoimintasuunnitelman tärkein osa. Sen tulisi olla tiivis ja hyvin määritelty. Hyvä arvolupaus kertoo, mitä yritys tekee, mitä se …
Talvien lyhentyessä säilötyllä lumella tai tykkilumella rakennetut ensilumenladut ovat yleistyneet. Hiihtoladun avaaminen ennen luonnonlumen satamista vaatii muutaman pakkasyön, jolloin lumitykit …
Kun uudet yritykset laskeutuvat markkinoille, luulisi niiden myös ymmärtävän hyvin asiakkaitaan. Toivoisi, että asiakasymmärrystä on rakennettu samalla pieteetillä kuin yrityksen …