Siirry sisältöön
Tutkimus ja kehittäminen
Ruoan ja juoman merkitys luksuskokemuksessa

Kirjoittajat:

Mona Eskola

lehtori
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Riina Iloranta

yliopettaja
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Mia Tarhanen

lehtori
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Terhi Oksanen-Alén

opettaja
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Julkaistu : 25.05.2023

Tervetuloa kuuntelemaan Uuden luksuksen palvelusprintti -hankkeen podcast-sarjaa.

Uuden luksuksen palvelusprintti -hankkeessa on kyse uuden luksuksen vastuullisten palveluelämysten kouluttamisesta ravintola-, majoitus-, tapahtuma- ja matkailuyritysten johdolle ja henkilöstölle Uudenmaan alueella, jotta he voivat nopeasti ja ketterästi kehittää tuotteitaan ja palveluitaan laadukkaammiksi.

Uusi luksus poikkeaa perinteisestä luksuksesta tähdäten kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen, jossa korostuu vastuullisuuden näkökulma. Nämä kehittämisen puolet yhdistyvät uuden luksuksen näkökulmassa ja hankkeen tavoitteissa, sillä tämän päivän kotimainen ja kansainvälinen kuluttaja toivovat palvelulta hyvin pitkälle loistavaa asiakaskokemusta, joka on toimiva ja laadukas ja joka tuottaa arvoa huomioiden vastuullisen liiketoiminnan.

Podcastissa keskustelijoina ja käsikirjoittajina ovat Haaga-Helian lehtorit Mona Eskola, Riina Iloranta ja Mia Tarhanen sekä opettaja Terhi Oksanen-Alén.

Uuden luksuksen palvelusprintti on Euroopan Sosiaalirahaston rahoittama hanke, jonka toteuttajana on Haaga-Helia ammattikorkeakoulu. Hanke lisää yritysten osaamista ja sopeutumiskykyä muuttuviin tilanteisiin ja sen tavoitteena on nostaa koronapandemian aikana kärsineiden matkailu- ja ravintolatoimijoiden johdon ja henkilöstön ammattitaitoa kohdata tämän päivän vaativa kuluttaja. Hanke rahoitetaan osana Euroopan unionin covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Tervetuloa uuden luksuksen pariin!

Podcastin tekstivastine

Vipuvoimaa-logo
EAKR-logo

Kuva: Shutterstock